טופס בקשה לשימוש בתקציב מחקר

להגשת בקשה למימוש תקציב מחקר לחצו כאן

  1. תקציב המחקר נועד לבקשות הקשורות במחקר על פי כללי ונהלי האוניברסיטה. יש לקבל אישור מראש על כל הוצאה באמצעות טופס הבקשה למימוש תקציב מחקר.
  2. ניתן לעשות שימוש בתקציב המחקר עד תום השנה החמישית לדוקטורט ולהגיש בקשות עד  ה- 30 בספטמבר של אותה שנה, או עד תום תקופת המלגה, המאוחר מבניהם[1]. סטודנט שהגיש את עבודת הדוקטורט שלו, נחשב סטודנט מן המניין עד שעבודתו מאושרת.
  3. סטודנט שמקבל מלגה הכוללת תקציב מחקר, לא יקבל תוספת נוספת מבית הספר. למעט במקרים הבאים:
  • סטודנט שסיים את זכאותו למלגת מנדל סכוליון והמשיך למלגה נוספת לדוג' רוטנשטרייך, יקבל תוספת מחקר של 2,800 ₪ עד תום תקופת המלגה.
  • המשתתפים בתכנית הוראת דוקטורנטים יקבלו תוספת מחקר של 5,000 ₪.
  1. מחשוב: מחשב נייד, חומרה ותוכנות מחשב ניתן לרכוש במקרים בהם נותרו למלגאי/ת לפחות 3 שנים נוספות לזכאות למלגה. הרכישה תתבצע דרך ספקים מורשים של האוניברסיטה בלבד. לא ניתן לקבל החזר כספי על רכישה פרטית.
  • שימו לב, תוכנות OFFICE ניתנות בחינם לסטודנטים בקישור הבא.
  • ניתן לרכוש מחשב דרך ספקי האוניברסיטה בלבד רשימה בקישור, יש להעביר 2 הצעות מחיר בצירוף לטופס הבקשה. ניתן להיעזר ברכזת תכניות המצטיינים לשם כך.
  1. עריכה:

שימו לב: לא ניתן לקבל החזר הוצאות בגין עריכה לספק מישראל, התשלום יתבצע ישירות לספק. תחילת העבודה של הספק תתאפשר לאחר קבלת התחייבות לתשלום מהאוניברסיטה בלבד.

  1. ספרים ומאגרי מידע: יש לצרף הצהרה על כך שהספרים/מאגרי המידע נרכשו למטרת מחקר (מצורף לטופס הבקשה).

שימו לב: לא ניתן לרכוש ספרים/מאגרי מידע בחצי שנה האחרונה לזכאות לתקציב, לא יאושרו ספרים/מאגרי מידע שמצויים בספרייה.

  1. החזרים: הסעיף "החזר הוצאות" מתייחס לרכישה ששולמה עצמאית על ידי הסטודנט/ית. ניתן לקבל החזר כספי על סכומים העולים על 100 ₪ (עבור ספרים, מאגרי מידע, דמי חבר, ציוד משרדי וכדו'). יש לצרף קבלות מקוריות, ת"ז ופרטי חשבון בנק.
  2. על רכישת טובין או עריכה מעל 3,000 ₪ יש לצרף שתי הצעות מחיר. שימו לב, כאשר מימוש התקציב נועד לעריכה, ניתן לצרף מכתב הסבר מדוע נבחר העורך הספציפי במקום הצעת מחיר נוספת.
 

[1] לא רלוונטי למלגאי עזריאלי